Wednesday 5 March 2014

Kenapa Herbalife Dapat Buat Anda Berjimat?

Assalamualaikum, buat teman kami beragama islam...

Ramai yang cakap, "herbalife ni memang saya yakin dengan keberkesanan dia, sebab ramai kawan saya gunakan nya, tetapi Herbalife ni mahallah, banyak pakai duit".. tapi sebenarnya... sangat-sangat la jimat dan menguntungkan,.. ada 2 jenis keuntungan bagi saya :

1. Jimat.
2. Kesihatan.

1. Jimat. Jika anda lihat dari segi harga setiap set produk, anda akan nampak sedikit keraguan pada harga nya... tapi jom kita wat pengiraan sama-sama ya.. sediakan kalkulator.

selalunya kita makan pagi, nasi lemak/nasi ayam/ kuih muih/ atau sebaginya sebagai breakfast kita..
setiap hidangan (if) nasi lemak = RM 2.00 + air teh atau pape air je = rm 1.20  didarabkan dengan 30 hari

 sebulan makan pagi = RM 96.00 ++  harga basic

malam pulak..  kita shortcut je k.. jika amek nasi goreng ayam = RM 5.00  air sejuk + ais = RM 1.60

sebulan makan malam = RM 198.00 ++ harga basic 

total je dah RM 294.00 itu belum campur kawan ajak makan malam2 buta, lepak2 warung, belum campur snek2 agy, belum campur makan tengari,.. sebab pagi dan malam kita tidak perlu ambil makanan tetapi tukarkan dengan shake herbalife yang sedap lagi mengenyangkan, dan tengah hari kita hanya makan sedikit sahaja, tidak perlu nak bazirkan duit beli pelbagai jenis lauk.

 (klik sini) untuk ketahui bagaimana nak berjimat 25%-50% dengan pembelian Herbalife


2. Kesihatan Pagi-pagi dah makan nasi lemak, nasi ayam, kuih-muih.. memang kita akan berisiko mengalami masalah kesihatan., tetapi saya tidak cakap semua yang makan akan kena ya.. tetapi berisiko, sebab kita kena lihat juga pada pengambilan makan tengari dan malam dia, berapa jumlah kalori yang diambil setiap hari,  aktiviti apa yang dibuat setiap hari, kerja banyak pergerakan atau hanya duduk di pejabat atau online je..

kesimpulannya, dengan pengambilan herbalife, kita bukan sahaja dapat berjimat cermat, kita juga dapat bentuk badan dan berat badan ideal dengan bantuan coach Herbalife anda..


0 comments:

Post a Comment