Friday 14 February 2014

Saya Hilang 10.5 Kg dalam Sebulan!!!

Assalamualaikum pembuka bicara
dan buat kawan2 kami non muslim.. salam sejahtera kami ucapkan  =)

** Pengalaman Team Hackalori Sendiri

Saya azman , Umur 37 tahun. Sebelum herbalife ada masalah berat badan, kurang tenaga(cepat penat), sakit lutut dan sakit Gout. pada tarikh ini 11.10.13 bermula dengan program Lose to Win(LTW) mengunakan produk herbalife, sehingga tarikh 10.11.13 selama sebulan Allhamdullilah..Syukur, saya rasa lebih bertenaga, sakit lutut hilang, sakit gout semakin pulih dan bonus bagi saya turun berat badan sebanyak 10.5 kg!!!. menang LTW tempat ke-5, Syukur... Kini lebih semangat untuk teruskan produk herbalife selamanya bersama anak2 dan keluarga untuk jadi lebih sihat..ingin ubah gaya kehidupan keluarga dan ingin bantu sahabat2 dan semua orang untuk jadi lebih sihat dan kehidupan yang lebih kualiti. Terima Kasih Allah, Terima Kasih Herbalife.. I LOVE HERBALIFE..

Anda perlukan bimbingan dan panduan dalam menguruskan berat badan? Hubungi saya! Untuk ketahui bagaimana saya boleh mendapatkan berat badan ideal, dan ketahui bagaimana saya dapat hilangkan 10.5 kg dalam sebulan.

Azman : 019 387 0041 (sms/Call) atau 019 2767 394 (whatsapp)
email : azman.m30@gmail.com
Saya bersedia menjadi coach anda supaya anda mendapat kesan yang sama seperti saya dan keluarga.

DAPATKAN ANALISA KESIHATAN PERCUMA SEKARANG !

Sekiranya anda berada di sekitar KL, Setiawangsa, Wangsa Maju dan Ampang, anda boleh menghubungi saya untuk temujanji pemeriksaan analisa kesihatan secara percuma . Jadi jangan tunggu lagi !!


0 comments:

Post a Comment