Saturday 8 March 2014

4 KG Dalam 1 Minggu dengan Bantuan Coach

Salam, Bulan lepas saya ada menghantar 1 set produk Herbalife iaitu Alor + Tea + Formula 1 kepada kawan saya, yang berlajar di UMP, Pahang. Walaupun dia pelajar, tetapi keingginan dia untuk berubah sangat tinggi, dan dengan sedikit nasihat saya, walaupun dia keluarkan kos untuk beli satu set produk Herbalife, tetapi dia sebenarnya sudah jimat banyak sangat...

http://hackalori.blogspot.com/


1.  makan malam dan pagi dia tidak perlu keluar belanja.
2. dia tak perlu pikir nak makan apa, nak makan kat mana.
3. sebagai pelajar, yang tinggal di hostel, dia xperlu lagi pikirkan duit untuk kos makan minum yang tinggi.

so, dia mulakan dengan set lengkap, untuk capai target 10kG dalam 1 bulan... so saya mula terangkan, cara pengambilan, kaedah cepat, apa yang boleh dan tak boleh, untuk bantu dia capai target...
 tetapi dia dalam 1 minggu je dengan kesungguhan dan disiplin dah turun berat 4kG !!! WOW !!! sangat menarik, tertarik dan dAbOoM !!!

tahniah kawan, walaupun kau pelajar, tetapi kau berjaya merubah nasib kau,.. sampai bila kita nak tengok je orang berubah, pakai baju cantik-cantik kan, takkan sampai kita jatuh sakit, dan terlantar di katil hospital dengan kos rawatan berpuluh-puluh ribu untuk mengembalikan kesihatan.. tetapi percayalah, walaupun selepas rawatan, keadaan selepas itu takkan sama..  =)

berminat boleh pm saya :

firdaus(kuantan/kl) 013-9854210 untuk jadi seperti kawan saya =)

1 comments: