Friday 14 February 2014

Kenapa Anda Perlukan Kami Sebagai Coach Anda??

Kenapa Perlu Jurulatih/Coach Herbalife?



Semua orang takkan mampu untuk berjaya tanpa seseorang untuk membimbing kita, begitu juga anda, anda memerlukan kami sebagai penasihat peribadi, supaya anda melakukan dengan betul dan tepat, supaya apa yang anda lakukan bersesuaian dan tidak melakukan kesilapan.

Coach herbalife merupakan mereka yang menjual produk herbalife itu sendiritetapi hendaklah coach itu telah berdaftar dengan herbalife (ahli herbalife) jika mereka beli produk herbalife dengan orang lain selain kami, (cth) maka, jurulatih mereka itu adalah orang yang menjual produk itu, jadi sangat penting untuk mengetahui siapa yang menjual produk tersebut.

Apakah Tanggungjawab Kami Sebagai Coach Herbalife?

Kami merupakan pengguna Herbalife sendiri, dan telah mendapat keputusan yang sangat baik, kami perlu tahu apa yang diperlukan oleh anda, iaitu matlamat anda menggunakan produk herbalife, seperti untuk langsing/turun berat badan, untuk naikkan berat badan, kekal sihat dari penyakit dan sakit, atau untuk membuat side income.. tugas kami ialah memantau perkembangan anda dari semasa ke semasa akan penggunaan produk herbalife, menerangkan fungsi dan panduan penggunaan setiap produk yang diambil, memperkenalkan anda kepada club dan event semasa, membantu anda untuk naik setaraf kami dalam menjana pendapatan.

Untuk Program Pelangsingan / Menambah Berat Badan (percuma!!)

Sebelum anda menggunakan produk Herbalife, kami akan mengambil sedikit maklumat dan berat badan anda, dan dengan kelebihan TANITA inner body scanner kami akan dapat ketahui,
  • Weight / Berat Badan Anda 
  • Visceral Fat / Lemak Dalam Salur Jantung Anda   (ketahui tanda jantung bermasalah)
  • % Body Fat / Lemak Dalam Badan Anda
  • % Total Body Water / Jumlah Air Dalam Badan
  • Muscle Mass / Jisim Otot
  • Bone Mass / Jisim Tulang
  • Physique Rating / Rating Fizikal .
Anda pasti teruja untuk ketahui umur dalaman anda, sebab walaupun umur anda 30 tahun, tidak semestinya umur dalaman anda 30 Tahun, sebab dengan penggunaan tubuh, jantung, otot, tulang anda mungkin berbeza dari umur sebenar anda.
Kami akan mengambil semua maklumat ini, bertujuan untuk menilai semula selepas anda menggunakan produk Herbalife dengan bimbingan kami.

Untuk Program Side Income

Anda tak perlu rasa bimbang dan ragu-ragu dengan pendapatan sampingan dari Herbalife, ramai pelajar dan meraka yang lain sudah berjaya dalam bisnes ini, sebab ianya satu bisnes yang pasti memberikan pulangan lumayan, Herbalife sudah bertapak di dunia lebih 33 tahun di serata 88 buah negara, Leo Messi dan Cristiano Ronaldo sendiri menggunakan produk, malah mereka merupakan Duta Jenama Herbalife!!!

Leo Messi


Kami akan bantu anda dari Zero to Hero...dari susah ke senang, kami akan terangkan rahsia memulakan bisnes tanpa modal. (TANPA MODAL!!!)... dan bisnes ini, bukan sahaja tertumpu pada keuntungan setiap jualan produk, tetapi juga kita sebagai ahli boleh memiliki gaji sendiri setiap 15 hb setiap bulan. (selepas menjadi supervisor) WOW!!! GEMPAK!!!!


Di Mana Nak Cari Kami?

Kami berada di sekitar Kuala Lumpur, Selangor dan juga Kuantan Pahang, anda boleh menghubungi kami di nombor telefon yang tertera di sebelah kanan. Tetapi anda di luar kawasan kami juga mampu untuk mendapat bimbingan kami dari jauh. Kami akan sentiasa menghubungi anda dan memberikan maklumat dan panduan penggunaan.






0 comments:

Post a Comment